torstai 2. kesäkuuta 2022

Kriitiikkiä Gingasta

 Ginga on minulle tärkeää, ja olen fani. Mutta kaikestahan saa puristettua jotain negatiivistä ja nyt ajattelin kritisoida gingaa.:DD 

 Toki olen kirjoittanut ennenkin miinuksista, mutta vain tietyissä sarjoissa. Nämä asiat koskevat siis jokaista ginga sarjaa.

Hahmo tulee, hahmo menee:

Tässä asiassa esimerkkinä toimii täydellisesti Crow, joka esiintyy, tai esiintyi Noahissa.. Kun hän ensimmäistä kertaa ilmestyi, olin varma, että hän oli pääpahis. Olin todella innoissani hänen suhteensa, mutta pian, kun Rigel auttoi häntä, hän katosi... Toivottovasti hän ilmestyy vielä, koska olisi aika pettymys, jos hänen tarinansa oli siinä..

"Syrjintää" sisarusten kesken:

Tämä on minusta erittäin surullista ja häiritsevää. Esim, kain kolme veljestä ovat hyvä esimerkki. Akatora on tietenkin keskipiseenä ja Kurotorakin saa ison osan valokeilasta. Mutta entä Chutora? Hän on aina siinä pienimmässä osassa. Hänen kuolemansakin jälkeen mainittiin vain "edesmenneen" Chutoran lapset, tai jotain...

 Sama koskee Weedin pentuja Bellan suhteen.. Rigel oli myös pienessä roolissa, mutta tällä hetkellä hänkin on saamassa valokeilaansa. Se oli kyllä arvattivassa, että Bella jää varjoon. Voisin ymmärtää, jos yksi veljeksistä on valokeilassa, mutta Chutora ja Bella ovat yksin..


Hahmojen tarpeettomuus:

Ginga on täynnä hahmoja, joilla ei ole nöyryytyksen kohteen lisäksi muuta taitoa.. Tästä hyvä esimerkki on Sasuke. Onko hän tullut tähän sarjaan vain viihdyttämään typeryydellään? Toki Sasukellakin on ollut tärkeitä tehtäviä, mutta olisi joku toinenkin suorittanut tehtävän..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kriitiikkiä Gingasta

 Ginga on minulle tärkeää, ja olen fani. Mutta kaikestahan saa puristettua jotain negatiivistä ja nyt ajattelin kritisoida gingaa.:DD   Toki...